niedziela, 4 lipca 2010

surprise

Macie Zylwie z saksofonem.;)

17 komentarzy:

  1. Lubie to lubie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna Sylwia ze złotym cudem. Twoja gra działa kojąco na moją duszę...
    Masz w sobie to coś czego nie mają inni...


    'Hans

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm..Hans z tym że nie Kloss :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy o co pytasz...

    OdpowiedzUsuń
  5. No jestem tylko człowiekiem, który się fascynuje muzyką, oczywiście również pięknymi fotografiami robionymi przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to miłe, ale nie lubię anonimów =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjdzie taki czas, że mnie poznasz... :)Z resztą już mnie znasz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem dlaczego napisałeś "Twoja gra działa kojąco na moją duszę", ponieważ mało mnie słychać a w internecie jest mnie nie wiele.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie raz miałem okazję Cię słyszeć... :))

    OdpowiedzUsuń
  10. więc musisz być z grona osp albo słuchaczy zespołów weselnych...hyhy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo pani detektyw, tylko teraz wydedukuj które to dokładnie grono. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i lepiej...

    OdpowiedzUsuń